programmers text editor

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Wed Sep 28 17:55:28 EEST 2005

On Wed, Sep 28, 2005 at 05:29:58PM +0300, Spiros Bolis wrote:

> (Eytyxws poy sta egrapsa kai se proswpiko dhladh)
> Oxi, eimai o monaxikos ekdikhths poy ebala skopo ths zwhs moy na mathw
> tropoys se grafikes figoyres toy idern'et...'h mallon, eimai o typos poy
> de goystarei to "data retention" poy xrhsimopoihses gia na meiwseis to
> synomilhth soy.

Αγαπητέ μου Ζορρό,

είτε δεν παρακολούθησες την συζήτηση ή είσαι προκαταλλημένος.  Αυτός
που άρχισε την προσωπική επίθεση δεν είμαι εγώ, ούτε είμαι εγώ αυτός
που προσπάθησε να μειώσει τον συνομιλητή μου.  Εγώ έκανα ένα ποστ
περιγράφοντας ένα χαρακτηριστικό του Εμάξ που μ' αρέσει.  Ο Giannis
μου την έπεσε υποννοώντας (τι υπο- δλδ στα ίσα το είπε) ότι δεν ξέρω
αρκετά μαθηματικά (αν χρειάζεσαι χαρτί και μολύβι ... είπε για το
παράδειγμα που διευκρίνησα εξ' αρχής ότι είναι απλό), ότι η παιδεία
μου είναι ελλειπής και ότι δεν ξέρω να γράφω μαθηματικά.

> de goystarei to "data retention" poy xrhsimopoihses gia na meiwseis to
> synomilhth soy.

Τι data retention ρε φίλε; πας καλά; Στο signature του το έχει.  Δεν
του χάκεψα και το μηχάνημα.

> Otan gyrises thn epithesh se proswpiko epipedo

Δεν τη γύρισα εγώ στο προσωπικό.

> sxoliazontas se toylaxiston eristiko tono to poy' spoydazei o
> allos

Πρώτον όπως εξήγησα, όταν σχολίασα δεν ήξερα ότι εκεί σπουδάζει, με
τον τρόπο που υπέγραφε νόμιζα ότι εκεί *διδάσκει*.  Δεύτερον, όπως
επίσης εξήγησα δεν είπα τίποτα μειωτικό για το πανεπιστήμιο της
Θεσσαλίας, δεν το σχολίασα καν.  Όταν δημοσιεύεις κάτι, συνήθως
εκτός από το όνομά σου δίνεις και το ίδρυμα με το οποίο είσαι
συνδεδεμένος.  Είπα λοιπόν ότι ο Giannis Papadopoulos από το
πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας δεν φαίνεται να έχει καμία δημοσίευση.
Αναρωτήθηκα λοιπόν από που πηγάζει η αυθεντία του.

Το κατάλαβες τώρα ή να σου το εξηγήσω ξανα;

>krybomenos pisw apo thn anwnymia soy de borw para na se thewrhsw
>"tzaba magka" (a.k.a kota lyrath).

Σου εξήγησα ήδη ότι για μένα το Spiros Bolis, πχ, έχει την ίδια
λειτουργία με ένα ψευδώνυμο.  Να σου τα ξαναπώ, ή μπορείς να
κάνεις τον κόπο να διαβάσεις ξανά την τρίτη παράγραφο του
προηγούμενου μηνύματός μου;

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so