programmers text editor

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Wed Sep 28 16:50:10 EEST 2005

On Wed, Sep 28, 2005 at 04:10:24PM +0300, Spiros Bolis wrote:

> Einai toylaxiston akompso enas anwnymos na sxoliazei ena enypografo
> keimeno..

Και σύ ποιος είσαι ο δικηγόρος του;

Όταν κάποιος γράφει επώνυμα βάζει την ταυτότητά του μπροστά στο
κοινό.  Οποιοδήποτε έχει το δικαίωμα να σχολιάσει.  Υπάρχουν λίστες,
news groups κλπ, στα οποία απαιτείται να γράφεις με το πραγματικό
σου όνομα.  Απ' όσο ξέρω η παρούσα λίστα δεν έχει αυτό την
προϋπόθεση.  Αν την έχει τότε κακώς δεν το κάνει ευρύτερα γνωστό.

Τώρα για το τι ακριβώς σημαίνει ανωνυμία και τι επωνυμία είναι
μεγάλη συζήτηση.  Το ψευδώνυμό μου είναι στάνταρντ και το
χρησιμοποιώ συχνά σε διάφορες online κοινότητες, ψάχνοντας το
ψευδώνυμό μου (δοκίμασε Neon Absentius και Dr_Absentius στο Google)
θα δείς ότι υπάρχουν αρκετά στοιχεία που συνιστούν (τουλάχιστον)
εξίσου συνεκτική περσόνα όπως και αυτή κάποιου που υπογράφει με το
πραγματικό του όνομα.  Τι ξέρω εγώ για τον Gianni Papadopoulo, πέρα
από αυτά που συνάγω από την online παρουσία του ούτως ή άλλως.

Στο συγκεκριμένο θέμα, δικά μου μαθηματικά γραπτά με το ίδιο
ψευδώνυμο υπάρχουν για παράδειγμα εδώ:

http://planetmath.org/?op=getobj;from=objects;id=4033

Δεν νομίζω ότι το να ξέρεις το πραγματικό μου όνομα, το φύλο μου,
το ύψος μου ή το χρώμα των ματιών μου μπορεί να σου δώσει
περισσότερες πληροφορίες *σχετικές* με το θέμα που συζητάμε από
το ψευδώνυμό μου.

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so