programmers text editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Wed Sep 28 14:56:55 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

> Ναι καμιά φορά φταίει και το δάχτυλο.  Άλλη φορά προτού το βάλεις
> στο πληκτρολόγιο να το βγάζεις πρώτα από τον κώλο σου.

Τσκ, τσκ, τσκ, bad language....

> Όχι αγόρι μου δεν το υποβαθμίζω εγώ το Πανεπιστήμιό σου.  Αυτό είναι
> δουλειά της κυβέρνησης.  Εκτός κι αν εννοείς ότι διακρίνεις μια
> τάση να *υποτιμήσουμε* το Πανεπιστήμιό σου (γαμημένα Λύκεια ούτε τα
> ελληνικά δεν μαθαίνουν πια στους μαθητές).

Mea culpa.. Αν κάνω λάθος το παραδέχομαι.

> Καμία τάση να υποτιμήσω το Πανεπιστήμιό σου.  Το ανέφερα μόνο επειδή
> το 'χεις στο signature σου.  Έτσι που υπογράφεις νόμιζα ότι
> διδάσκεις εκεί.

Μπα, που τέτοια τύχη. Έχω μέλλον ακόμα.

> Έ;  το αντίθετο από τι ισχύει συνήθως;
>
> Εγώ δεν επιμένω ότι ο τρόπος που λέω είναι ο σωστός.  Για να
> επιμείνεις σε κάτι πρέπει πρώτα να το πεις, νεσπά; Εγώ όμως δεν είπα
> ότι ο τρόπος που λέω είναι ο σωστός.  Απλά σε πήρα στο ψιλό γιατί
> ήρθες με ένα γελοίο δασκαλίστικο ύφος να μου πείς ποιος είναι ο
> σωστός τρόπος να γράφουμε μαθηματικά.

Τώρα το ποιος έχει πάρει ποιον στο ψιλό είναι άλλο θέμα.

Και το δασκαλίστικο ύφος που ακριβώς το είδες; Αν σου έλεγα "Παιδί μου
Neon, δεν πρέπει να κάνεις αυτό το πράμα γιατί δεν είναι σωστό, επειδή η
γάτα έχει δύο αυτιά κλπ κλπ", ναι να πεις δασκαλίστικο ύφος.

Εκτός και αν κάθε πρόταση αποτελεί για σένα διδαχή, οπότε και πάλι πάω πάσο.

> Και επειδή επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως:
> Εσύ ήρθες να μου πεις ποιος είναι ο σωστός τρόπος να γράφω.

Ναι, και συνεχίζω να επιμένω ότι ΔΕΝ γράφεις έτσι ούτε μισή σχέση. Δόξα
τω Θεώ, έχω γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους που έχουν τέλεια σχέση με τα
μαθηματικά και όλοι μα όλοι: 1) γράφουν στο χαρτί 2) τα περνούν σε LaTeX
3) απεχθάνονται το Word και το Equation Editor.

Δεν είμαι μαθηματικός - και ούτε θα γίνω σύντομα. Προσωπική άποψη
εκφράζω και δεν χρειάζομαι δημοσίευση ή PhD για να την εκφράσω. Μήπως να
βάζω και disclaimer στο τέλος του e-mail; Συγκεντρώσου...

> Μάλιστα.  Δεν έχεις καμιά δημοσίευση.  Ίσως φέτος ... ίσως και όχι.
> Δεν ξέρεις.  Αλλά ξέρεις να δίνεις συμβουλές στον κόσμο πως να
> γράφει σωστά μαθηματικά.

Ξέρεις τι θα σκεφτείς σε ένα μήνα; Ούτε εγώ. Αν μου έρθει κάτι καλό και
το δω ότι αξίζει, ναι θα κάνω δημοσίευση, ειδάλλως όχι.

Αρκετές βλακείες κυκλοφορούν εκεί έξω - ακόμα και σε σοβαρά συνέδρια.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr