programmers text editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Wed Sep 28 10:23:35 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

> Όταν σου δείχνουν το φεγγάρι και συ κοιτάζεις το δάχτυλο τότε μάλλον
> πως στράβωσε το πράμα από πολύ νωρίτερα.  Τώρα το περιβάλλον φταίει,
> η κληρονομικότητα φταίει, θα σε γελάσω.

Ίσως να φταίει και το δάχτυλο...

> Μάλιστα κύριε.  Δεν θα το ξανακάνω.  Μη με βάλεις τιμωρία κύριε.

Α, δεν κάνω τέτοια...

> Και πόθεν η αυθεντία σας αν επιτρέπεται; Γιάννης Παπαδόπουλος από το
> Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας έ; Έψαξα το όνομά σου στο MathSciNet και
> δεν βρήκα καμία δημοσίευση.  Που έχεις δημοσιεύσει τα μαθηματικά σου
> άρθρα ώστε να τα μελετήσω μπας και ξεστραβωθώ και μάθω και γω πως να
> γράφω σωστά τα μαθηματικά κύριε Γιάννη Παπαδόπουλε από το
> Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας;

Διακρίνω μια τάση να υποβαθμίσουμε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας; Δεν έχουν
όλοι την διάθεση ή τον βαθμό να πάνε ΕΜΠ.

Αν επιμένεις ότι ο τρόπος που λες είναι και ο σωστός, ΟΚ, πάω πάσο..
Κρίμα που συνήθως ισχύει το αντίθετο.

Όχι, δεν έχω ακόμα δημοσίευση. Ίσως φέτος...Ίσως πάλι όχι... Ποιος ξέρει;

ΥΓ btw, τουλάχιστον έχω όνοματεπώνυμο και ουχί τύπο λάμπας...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr