programmers text editor

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Sep 27 09:34:03 EEST 2005

Μπράβο ρε Χρήστο, πολύ ζωντανό posting. M' έκανες να γελάσω. Ομολογώ ότι
είχε μια δόση σαδισμού το posting μου. Προσπάθησα να το αποφύγω αλλά ο
μικρός δήμιος μέσα μου υπερίσχυσε ;-).

Αλήθεια όμως γιατί χρησιμοποιείς greeklish? Τι γνώμη έχουν τα υπόλοιπα
μέλη της λίστας για ... ... ΟΚ ΟΚ πλάκα κάνω

Σοβαρά τώρα, δεν άντεχα να είμαι σε linux εδώ και πάνω από 20 ημέρες και
να συνδέουμε σε RemoteDesktop για να κάνω edit σε κώδικα. Από την άλλη
δεν άντεχα να googlaρω ατελείωτες ώρες. Τουλάχιστον τώρα πήρα μια μικρή
ιδέα και ξεκινάω δοκιμές με 3-4 εργαλεία υπόψη αντί για 10.