programmers text editor

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Sep 27 03:01:23 EEST 2005

On Mon, Sep 26, 2005 at 11:04:57PM +0300, Michael Iatrou wrote:

> BTW, το syntax highlighting του GNU/Emacs είναι ανυπερθέτως ότι πιό κακόγουστο
> και αηδιαστικό έχω δει σε αυτόν το τομέα -- κάποιος είχε καταναλώσει
> _μεγάλες_ ποσότητες LSD όταν έκανε την επιλογή χρωμάτων και πιθανότατα άκουγε
> ABBA. Είναι ο μοναδικός editor στον οποίο δεν το ενεργοποιώ.

Μα το μεγάλο ατού του Εμάξ είναι ότι τα πάντα είναι customizable,
συμπεριλαμβανομένων και των χρωμάτων που χρησιμοποιεί για "font
lock".  Αν δεν σ' αρέσουν τα defaults άλλαξέ τα!  Όπως λέει και η
παροιμία, δεν χρειάζεται να σ' αρέσει ο Εμάξ για να σ' αρέσει ο
Εμάξ!

Και τα keybindings είναι customizable, BTW.  Αν τα defaults σε
πειράζουν πχ σου χαλάνε τους καρπούς ή σου φέρνουν ημικρανία ε, άλλαξέ
τα.

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so