istories gia agrious kai gera neura

Antonis Faragitakis afarazit at yahoo.com
Mon Sep 26 17:36:47 EEST 2005

Xerete, Xerete

H istoria pou tha sas po einai alithini. Sinevi simera to proi kai kai
kai den ksero ti na po/skefto/kano.

Opos kathes proi., eimai sto grafeio (pou na min eimouna) stis 09:15.
Anoigo olous tous server (windows2000srv mpliax) alla enas apo tous 3hs
-den- leei na anoiksi., patao to koumpaki... tipota.., to ksanapao
tipota.,., ok leo, ftiaxno ton kafe mou kai to blepoume. Loipon stribo
ena tsigaro, trabao kai mia tzoura kafe piano to katsabidi kai arxizo to
ksebidoma. Bgazo to kapaki kai ti blepo!!? 4 piknotes itan skasmenoi. A
oraia leo., pame na to poume sto boss!

Ant: Boss! exei xalasi i motherboard tou "tade" server!
Boss: A! pame na doume
(afou eidame....)
Boss: A! nai entaksei., des ti montelo einai oi piknotes kai pigene
agorase 4hs kaliterous (ksereis autous apo plastiko) gia na tous
kolisoume pano!
Boss: Nai to exo ksanakanei!
Ant: ?????????? TI ????????? kai epekse !?
Boss: Oxi alla tora mpori na paiksi!

-----The End?-----

kana comment!?!??!

Filika (kai frikarismenos)
Antonis "O kano ta motherboard bides kai na ksanaftiaxno apo tin arxi!"