programmers text editor

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Sep 26 03:42:33 EEST 2005

On 2005-09-26 01:36, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> wrote:
> Ερώτηση (απλή ερώτηση, όχι flamebait, ούτε τίποτα άλλο): σε τι
> περισσότερο θα μπορούσε να με βοηθήσει ο emacs - δεδομένου του ότι
> δουλεύω το έχω ανοιχτό σε kate και κάνω compile/τρέχω σε xterm; Έχει
> όντως κάτι το ξεχωριστό που θα μου επιτρέψει να αυξήσω την
> παραγωγικότητά μου;

Πρέπει να δεις εμένα να γράφω C σε Emacs ή να κάνω π.χ. reformat ένα
ολόκληρο βιβλίο που μόλις κατέβασα από το project Gutenberg.  Μετά θα
σου φύγουν διάφορες απορίες (ή θα σου δημιουργηθούν πιο πολλές -- κάτι
που μπορεί να είναι και καλύτερο εδώ που τα λέμε).

Υ.Γ. Όσοι ήταν σε εκείνο το παλιό event του ΤΕΙ Πειραιά και με
θυμούνται να δείχνω τον GNU Emacs ως FORTRAN development IDE σε ένα
μεγάλο σε ηλικία άτομο που είχε την ατυχή έμπνευση να ρωτήσει εμένα
για IDE σε Linux, μάλλον γελάνε ακόμα (ελπίζω καλοπροαίρετα).