programmers text editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 26 01:36:26 EEST 2005

Nick Demou (enLogic) wrote:
> με αφορμή το μύνημα του Giorgos Keramidas:

> δραπέτευσα από το windows desktop πριν 2-3 βδομάδες και ψάχνω για κάτι
> βολικό σε text editor για προγραμματιστές. Στα windows είχα λατρέψει το
> textpad. Aπλό στην αρχή αλλά αρκετά δυνατό και πλήρες στη συνέχεια (να
> νε καλά οι δημιουργοί του που δεν φοβηθήκανε να βάλουν πράγματα όπως ας
> πούμε regexps). Στο linux από ότι βλέπω υπάρχουν πολές επιλογές... πάρα
> πολές επιλογές... απελπιστικά πάρα πολλές επιλογές. Οπότε σκέφτηκα να
> ζητήσω την γνώμη σας: Τι δουλεύετε εσείς? Τι σας αρέσει? Αν είμαι πολύ
> [...]

Χρησιμοποιώ τον Kate σχεδόν για τα πάντα: C, Matlab, Spice κλπ κλπ. με
μόνη εξαίρεση την Java όπου είμαι κολλημένος με το Eclipse.

Τον emacs δεν τον έχω καν εγκατεστημένο - δεν μου χρειάστηκε μέχρι
σήμερα, ότι χρειάζομαι με καλύπτει οι vi και kate.

Είναι θέμα γούστου. Δοκίμασε τα όλα και κατέληξε σε ένα.. Αν σου
προκαλεί πολιτισμικό σοκ ο emacs, τότε μην τον χρησιμοποιείς.

Ερώτηση (απλή ερώτηση, όχι flamebait, ούτε τίποτα άλλο): σε τι
περισσότερο θα μπορούσε να με βοηθήσει ο emacs - δεδομένου του ότι
δουλεύω το έχω ανοιχτό σε kate και κάνω compile/τρέχω σε xterm; Έχει
όντως κάτι το ξεχωριστό που θα μου επιτρέψει να αυξήσω την
παραγωγικότητά μου;

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr