Ελληνικά στο Jabber ICQ transport?

Karjala karjala_lists at karjala.org
Wed Sep 21 22:03:09 EEST 2005

Έχω έναν Jabber server, του εγκατέστησα το JIT ICQ transport για να
μιλάω και με κόσμο στο ICQ.

Πρόβλημα παρουσιάζεται όταν προσπαθώ να γράψω ελληνικό μήνυμα από το
Jabber client μου σε χρήστη του ICQ - τότε όλα τα ελληνικά γράμματα
εμφανίζονται σαν ερωτηματικά.

Το ίδιο συμβαίνει με όποιο Jabber client και αν χρησιμοποιήσω (και έχω
δοκιμάσει πάνω από 5). Αντίθετα, όταν μιλάω σε Jabber user (είτε από
Jabber είτε από ICQ), τα ελληνικά φαίνονται κανονικά.

Το έχει συναντήσει κανείς σας αυτό το πρόβλημα; Με άλλες γλώσσες δεν
παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα; Τι μπορεί να κάνει κανείς;