gpg + keyservers + lost revokation certificates

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 19 10:04:05 EEST 2005

Λοιπόν, κατάφερα πάλι την μέγιστη βλακία μου και είδα ότι είχα σβήσει
παλαιότερα όταν έκανα μεταφορά του /home μου τα revokation certificates
ΚΑΙ τα keypairs που είχα στείλει παλαιότερα σε κάποιον keyserver.

Ούτως ή άλλως δεν τα χρειάζομαι - είχα τα certificates για να τα
αφαιρέσω κάποια στιγμή.

Σήμερα έχω working keypair το οποίο και χρησιμοποιώ, αλλά έχω γεμίσει με
τσάμπα πληροφορία τον κόσμο.

Θα γίνουν κάποια στιγμή invalidate ή θα μείνουν στον αιώνα τον άπαντα;

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr