[Off Topic] web development job - URGENT

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Thu Sep 15 11:56:56 EEST 2005

Nikolaos Beglitis wrote:

> Xazeuontas pantws to arxiko e-mail i kuria antifash htan sto php/perl vs
> photoshop. Ta upoloipa peftane sta epithumita prosonta.
> Entaksei, einai thema prosforas kai zhthshs. Ean vrethei kapoios o
> opoios exei ola auta kai akoma perissotera kai ton endiaferei
> h thesh tote duo pragmata tha sumvoun. H' tha parei thn thesi ws exei
> kati pou shmenei oti oi upoloipoi endiaferomenoi peksane kai xasane
> kai tin epomeni fora tha prepei na prospathisoun perissotero h'
> gnwrizontas oti to upovathro tou einai kalo kai oti h etaireia ton thelei
> [...]

Αυτό που ζητάει η εν λόγω αγγελία είναι ένα περίεργο κράμα μηχανικού
υπολογιστών (αναφέρεται η εργασία σε R&D), τεχνικού/administrator και
γραφίστα.

Δύο από τα παραπάνω χαρακτηριστικά μπορείς να βρεις σε έναν άνθρωπο και
τα τρία πάντως δεν τα έχω συναντήσει.

Αυτό βέβαια που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι πως η πλειονότητα των
μηχανικοκάτι-τεχνικοκάτι δεν έχει και μεγάλη σχέση με την τέχνη και την
γραφιστική.

Το να ξέρεις λίγο Photoshop δεν σε κάνει και ικανό να στήνεις εικαστικά
άψογα sites.

Και δεν ξέρω πόσο παραγωγικός θα είναι στο R&D αν τον επιφορτίσεις με
όλα τα υπόλοιπα.

Φίλε Πολυχρόνη, μάλλον θέλεις 2 άτομα.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr