[Off Topic] web development job - URGENT

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Thu Sep 15 00:42:46 EEST 2005

> Einai dunaton na sugkrineis to Barnes & Noble me ena elliniko
> vivliopwleio? Ti se xalaei sta 100K euro gia ena on-line store enos
> ellinikou vivliopwleiou?

Emena tipota. Sthn kopelia to elega pou katagrafei mia pragmatikothta
symfwna me thn opoia o ekastote ergodoths apaitei apo ton ekastote web
designer na kserei na sthnei ki enan DNS.

Me xalaei vevaia pou to search tou Elef6ouradakh o opoios tygxanei na
einai kai to megalytero vivliopwleio sthn ellada den doulevei edw kai
kapou 5 mhnes, alla aytoi 6a kseroun kalytera.