[Off Topic] web development job - URGENT

Nikolaos Beglitis nikolaos.beglitis at imperial.ac.uk
Wed Sep 14 23:14:05 EEST 2005

> Ma poion nomizeis pws endiaferei an telika 6a ta kaneis swsta? To
> Barnes&Nobbles otan apofasise na ftiaksei web site dapanhse $110
> ekatomyria gia na ftiaksei platforma pou 6a ennopoiei ola tou ta
> plhroforiaka systhmata. Exeis esy thn entypwsh pws ena ellhniko
> vivliopwleio 6a ksodeve perissotera apo 100K gia na ftiaksei site?
> Epomenws giati na endiafer6oun na exoun tous swstous an6rwpous gia
> thn ka6e douleia? Sth xwra ths arpaxths zoume, oxi sto San Franchisco.

Einai dunaton na sugkrineis to Barnes & Noble me ena elliniko
vivliopwleio? Ti se xalaei sta 100K euro gia ena on-line store enos
ellinikou vivliopwleiou? Milate les kai stin Ellada uparxei h foverh
viomixania  kai ksafnika vrethike kapoios pou prospathei na
sas klepsei. Den exw idea ti eidous etaireia esteile auti tin aggelia
alla kaneis den fainetai na elave upopsin tou to megethos ths
kai tis dunatotites ths. Ektos ean perimenete apo etaireia 15 atomwn
na parei 5 system administrators. Episis kati allo pou den
sxoliastike einai oti den zitane proupiresia ( ektos ean tous
ksefuge ) kai ekplhrwmenes stratiwtikes upoxrewseis. Ean ontws isxuei
egw mallon tha xairomoun pou kapoios pou molis apofoithse kai einai
23 xronwn tha mporei na ksekinisei tin opoia stadiodromia
tou apo kapou kai ean den kserei photoshop, as frontisei to xroniko
diastima pou tha steilei CV mexri na ton kalesoun gia sunenteuksi
na mathei.

Me dedomeno oti sthn TV kuriarxoun eidhseis me apoluseis 50xronwn pou
den exoun ston hlio moira, to kleisimo mikrwn
epixeirhsewn kai thn anergia, to na snobarete etsi ta 1,200-1300
( mikta ) ( sumfwna me thn effie, den exw idea ti mistho
mporei na dinoun ) einai mallon thlivero kai tha sas protina na
kateveite apo to kalami.

Oso afora to sxolio gia thn xwra tis arpaxths, oi portes anoixtes kai
ta skulia demena. Alitheia, afou hsoun "gia ena feggari"
stin etaireia hgetida sto xwro tou marketing pws kai apofasises na
paraititheis kai na ertheis na sumetasxeis stin mizeria mas?
Den sou dinane grafeio me parathuro sto San Franc"h"isco?