[Off Topic] web development job - URGENT

Muz muz at diktio.org
Wed Sep 14 20:30:28 EEST 2005

> Enallaktika mporei na eisai asxhmh kai gi ayto na mhn sou exei tyxei na
> sou thn pesei ergodoths.

Psss. Fovera epixeirhmata. To think tank ths lgu eisai?
An h pragmatikothta den symfwnei me ta epixeirhmata sou, toso to
xeirotero gia thn pragmatikothta

> Apo mia frash pou aforouse tis ergasiakes sxeseis to phres patriwtika gia thn yperaspish ths isothtas twn dyo fyllwn.
> OK, alla emena den me apasxolei
> to 6ema.

Profanws. Giati na se apasxolisei? ama hsouna gynaika kai se prhzane,
tha se apasxolouse. Twra pou eisai antras kai mporeis na les
ilithiothtes san thn parapanw, fysika kai den se apasxolei.

Kata ta alla:

Edw pou ta
leme an h6ela na pw otidhpote gia gynaikes den 6a empaina se mia lista
linuxadwn na to kanw.

Pali kala pou den milhses gia gynaikes telika e?
E3allou tha to ekanes se mia pio sxetikh lista fantazomai:
kagoures at lists.kagouria.gr

Mporeis epishs na apeythyntheis sth Debian-women lista. Ekei tha
ektimhsoun idiaitera tis apospseis sou gia ths gynaikes kai gia to poso
sxesh exei to zhthma twn fylwn me to linux kai to free software
genikotera.