[Off Topic] web development job - URGENT

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Sep 14 19:50:42 EEST 2005

> Pragmatika den mporw na to sunexisw thn suzhthsh
> gia ton ekshs aplo logo oti skalwsa se auto pou eipes
> gia tis gunaikes.

Pws an eisai wraia oloi oi ergodotes sou 6a 6eloun na tous katseis? (oxi
pws 6a prepei kiolas). Kala emena perimenes gia na to akouseis ayto?
Giati genikws den 6ymamai na eipa tipota allo gia gynaikes. Edw pou ta
leme an h6ela na pw otidhpote gia gynaikes den 6a empaina se mia lista
linuxadwn na to kanw.

> Xwris na to paizw oute feministria

Oxi, mhn kapseis kai to soutien sou ws dhmosia diamartyria, eleos.

> oute tipota paremferes, einai sad na uparxoun
> akoma anthrwpoi pou pisteuoun ote zoume se ena
> amigws androkratoumeno periballon.

Ennoeitai pws zoume se ena amigws androkatoumeno perivallon. Akoma kai
ta gynaikeia periodika antres ta ekdidoun.

  Alla akoma
> kai ena den to pisteuoun, thewroun oti
> den uparxei kai kati na kanoun gia na to
> allksoun, opote to apodexontai kai to diadidoun.

To periergo pantws einai pws ola ayta anaferontai se mia lista gia
linux, se ena topic pou aforouse programmatistes. 6a mou peis edw tis
proalles o allos mas elege gia ton 6eo kai ton pnevmatiko tou patera...

> Isws apla na eimai tuxairh (h mikrh gia na mou
> exoun sumbei perissotera) pou eite opou exw
> doulepsei, eite me kapoia apo ta paidia apo thn lista
> pou gnwrizomai proswpika kai exw vrethei, me exoun
> antimetwpisei san isos pros iso.

Enallaktika mporei na eisai asxhmh kai gi ayto na mhn sou exei tyxei na
sou thn pesei ergodoths.

Eutuxws otan
> eksistorousa la8h panw sthn douleia
> kanenas den mou eipe "dax, kopela eisai",
> alla "kala pws sou hrthe na kaneis tetoia malakia?",
> giati to pio pithano einai ksekinousa na to xrhsimopoiw
> kai egw san dikaiologia.

Polles anasfaleies exeis gia to gegonos pws eisai gynaika. Apo mia frash
pou aforouse tis ergasiakes sxeseis to phres patriwtika gia thn
yperaspish ths isothtas twn dyo fyllwn. OK, alla emena den me apasxolei
to 6ema.