fixed/but why: Δεν έβλεπα ελληνικά file names σε samba shares

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Sep 14 18:17:02 EEST 2005

Spiros Bolis wrote:

>(grhgorh mantepsia)
>
>Giati endexomenws exei "diko toy" mhxanismo mount (borei na mhn einai
>teleiws diko-toy-diko-toy, isws kanei kapoio proswrino mount eswterika -
>ektos "kanonikoy-ftstab" mount me xrhsh toy smbclient)

σίγουρα κάνει κάτι άλλο αλλά δεν σας κάνει εντύπωση που το smbfs που το
έχουν γράψει οι ίδιοι προγραμματιστές που έγραψαν το smbd δεν καταφέρνει
να μιλήσει με τον smbd daemon σωστά και τα καταφέρνει το patchακι
"Αντε-Δείτε-Πρόχειρα-Μέσα-Από-Τον-Ναυτίλο-Τα-shares-Σας"???? Επιπλέον
είχα γυρίσει το google ανάποδα για να βρω τι είναι αυτό το άλλο που
κάνει για να βρώ τρόπο να λυθεί το θέμα απο την client side και δεν
βρήκα τίποτα (ΟΚ ομολογώ ότι βρήκα πολές πληροφορίες για το πως δουλεύει
το samba που όλα δείχνουν ότι αν τις μελετήσω θα καταλάβω τι γίνεται
αλλά πρέπει να αφιερώσω πολές ώρες που δυστηχώς δεν υπάρχουν διαθέσιμες
γιατί ως linux-almost-newbie έχω ένα σωρό άλλα μικρά χαζά που πρέπει να
μάθω...πως θα εγκαταστήσω το mozilla-sunbird? γιατί o firefox καμιά φορά
δεν τυπώνει ούτε σε postscript 2? γιατί ο ορθογράφος του thunderbird
είναι χάλια ενώ του open office μια χαρά ενώ φένεται να παιζουν με τον
ίδιο ορθογράφο/λεξικό? πως θα μπορούσα με ctrl-ψ να ενεργοποιώ την
επιλογή copy όπως ακριβώς και με ctrl-c? πως θα μπορούσα να κάνω copy
paste απο linux desktop σε rdp clients και το αντίστροφο? γιατί είναι
όλα λίγο αργά στα X?γιατί μερικές φορές έχω σταθερά 20kbps bandwidth με
τον samba server χωρίς να κάνω κάτι? γιατί χάνεται το gkrellm?)

>h plaka einai pws to idio (akribws?) thema exei 3anakoystei
>http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2004-July/099416.html

οχι καμία σχέση. Το παραπάνω αφορούσε την σύνδεση linux client σε
*windows* file server (όχι σε *linux* file server) και το πρόβλημα ήταν
στην πλευρά του client συγκεκριμένα ο χρήστης στην εντολή mount έγραφε
codepage=737  αντι για codepage=cp737 (...!!!... :-ο ... για thread με
καμιά 20αριά emails είχε πλάκα να διαβάσεις το solved, το μισό από το
οποίο μάλιστα πρέπει να είσαι και λίγο html-γκουρού για να το δεις στα
ελληνικά γιατί είναι  ένα χαος απο &#913)