web development job - URGENT

Effie Mouzeli manji at physics.upatras.gr
Wed Sep 14 14:49:50 EEST 2005

On Wed, 14 Sep 2005, Costas Barakitis wrote:

> Fantasteite h Forthnet h' h otenet na eixan ENA
>
> Enw twra pou exoun pollous apolamvanoume kai gamw ta services. Kapote eixa
> xasei domain .com epeidh enas ISP ekane kana eksamhno na ananewsei ta routing
> tables tou.

Den eipa oti twra douleuoun ola kala, alla kai pali egw milhsa gia tis
megales etairies oxi gia "enan ISP" pou den ksereis posoun ergazomenous
exoun kai ti kanei o kathenas. Mia fora pantws otan stis 3 to vrady
xreiazomoun na milhsw me to datacenter ths otenet, me eksuphrethsan
se ena tetarto. Den kserw gia allous isp, den milaw gia allous isp.

> Enas pwlhths pou trexei apo to prwi mexri to vrady posa nomizeis pws pairnei
> dhladh?

Theleis na mou peis oti einai swsto na exeis ptuxia, prouphresia
sustaseis didaktorika, kai na pairneis ta idia lefta me ton pwlhth
pou exei bgalei lukeio kai sthn kaluterh idiwtiko IEK, kai na
trexeis kai olh mera?

/me stelnei biografiko me fwtografia sto zara gia pwlhtria
/me stelnei biogtafiko me fwtografia gia barwoman
/me stelnei biografiko me fwtografia gia grammateas

> H genikoterh ellhnikh nootropia ths arpaxths ftaiei pou diapneei tous pantes.
> Giati na plhrwsei o manager parapanw lefta otan den ton endiaferei h diafora,
> ase pou epi ths ousias den endiaferetai na asxolh6ei gia na katalavei th
> diafora. Kai let's face it, otan les pws ena project 6a to teleiwseis se ena
> mhna kai to teleiwneis se treis h aksiopistia sou ws an6rwpou den yfistatai.
> An skefteis twra pws enas manager exei ma6ei pws otan milaei me
> programmatistes gnwrizei ek prooimiou pws o,ti akousei den einai final na les
> pali kala pou plhrwnei kai 1.200 evrw.

   Estw oti exeis enan mikro isp. Kai exoume kai enan malaka pou trexei
gia ola. Kanei o pelaths k.Pelatidis
to x,y request, opoiasdhpote fusews. O enas
malakas profanws tha kanei ola seiriaka, so ean eixe prin apo k.
Pelatidh alla 5 requests, o kurios autos tha eksuphreth8ei argotera.
To "argotera" den kanei ston k. Pelatidh giati kathusterei thn etairia
tou kai tous allous pelates tou. O k. pelatidis tha paei se allh etairia
pou tha mporei na exei pio amesh eksuphrethsh, kai tha to pei se olous
tous gnwstous tou oti o isp sou den htan sunephs mazi tou. Se kapoio
xroniko diasthma, pou tha exeis sumbei to idio kai me allous pelates,
tha ksemeineis apo pelates. Sygxarhthria, xrewkophsate.

   Pisteuw oti o manager gnwrizei pws exei h agora, gnwrizei oti to
parapanw senario sumbainei sunexeia -kathws kai alla pithana senaria-,
afou exei ta ptuxia kai to MBA kai oti alla kolokuthia pairnoun
autoi gia na upografoun san *Manager. Kalws h kakws oi mikroi
isps gia na epizhsoun enantia stis pio megales etairies prepei na
pontaroun sthn amesh eksuphrethsh kai sthn pio stenh kai filikh
epikoinwnia me ton pelath.
Safws na uparxei kapoia poiothta uphresiwn,
alla kai na einai ligo xamhloterh apo twn allon, auto pou tha metraei
einai oti zhthsan kati, kai ulpoih8hke amesa, oti uphrxe katanohsh.

> Panta yphrxan polla na ma6eis apo to ka6ena, edw oi alloi eftiaksan pyramides
> prin pente xiliades xronia. Apla den yphrxan koutakia opou o ka6enas eprepe
> na mpei mesa gia na noiw6ei sigouros.

Eimai uper twn genikwn gnwsewn, afou etsi kai alliws sto katw katw
sto fusiko eimai kai oxi sthn plhroforiki .
Omws ean px pote phgaina na didaksw eite se fronthstrio
eite se sxoleio, den tha elega "kserw kai xhmeia", kai tha
anaferomoun stis 2 xhmeies pou perasa sto prwto etos me 6
kai auto epeidh antegrapsa apo ton mprosta. Ta paidakia den mou
ftaine se tipota na meinoun amorfwta
ek'aitias mou. Opote vrhkame kai giati sto sxoleio parapo-
niomastan oti o kathighths paradidei "oti leei mesa
to biblio".

Kalo na kseroume ligo apo ola, alla na uparxei kai kapoia
eksidikeush, thn opoia tha poulame san eidikothta mas.
H hmimatheia einai xeiroterh apo thn amatheia, kai se
production enviroment einai unacceptable.

-effie

--
Effie Mouzeli
Physics Dept.