Τηλεεργασία στην Ελλάδα

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Sep 14 13:53:09 EEST 2005

> Εκτός αν, όπως τελικά συμβαίνει πολλές φορές τώρα τελευταία, αιθεροβατώ
> και είμαστε ακόμα πολύ πίσω για τέτοιες ιστορίες.

Poly pisw sigoura eimaste, den to syzhtame. Alla epeidh proswpika exw
paideytei poly ta teleytaia dyo xronia me synergates pou 6eloun na
doulevoun me thlergasia, exw katalhksei sto vasimo symperasma pws 9
stous 10 ellhnes otan milage gia thlergasia ennooun

Na kshnw t'arxidia mou olhmeris ki opote mou kanei kefi na paradwsw to
project
Se kamia apolytws periptwsh, oso shmantiko ki an einai, den ksekouniemai
na erthw gia mia dia zwshs synanthsh. Kofte to laimo sas
Apo th stigmh pou den doulevw se grafeio den eimai kai ypoxrewmenos na
apantw se thlefwna 'h na eimai dia6esimos opote kavlwsei ston pelath
mou. Ase mou ena mnm kai 6a se vrw egw
Kai vevaia afou den mou plhrwneis enshma 6a sou xrewnw adikaiologhta
megalyteres times sta projects

Me ola ayta dedomena, nai h thlergasia den prokeitai na yparksei sth
xwra mas ta epomena dekapente xronia. Twra an esy proswpika eisai
sigouros pws den se aforoun ta anwterw, se diavevaiw pws oxi mono 6a
vreis douleies na kaneis alla kai polles.