suse-solaris-winxp

Antonis Faragitakis afarazit at yahoo.com
Tue Sep 13 12:02:49 EEST 2005

underzero at in.gr wrote:

>mporw na egkatastisw win xp , to solaris 10 kai to suse 9.3 ston idio disko?
>An nai me poia seira prepei na ginei h egkatastash?
>Ebala to solaris meta ta win xp kai paw na balw to suse kai mou leei oti o diskos einai raid logismikou kai kati alla . Ti mporw na kanw?
>An balw to solaris mazi me win xp kai se diaforetiko disko to linux tha exw problhma?

geia xara

den ksero pos doulevei to solaris alla mallon ginete (tha mas poune ta
paidia ;) se different partition i disko/ous.
i erotisi mou einai:  gia poio logo na fortoseis solaris+linux pao sto
idio mixanima!?
(kala gia ta XP den to sizitao, min ta baleis katholou, mono problimata
tha sou dimiourgisoun kai xasimo xronou, px. format/install,
format/install,
oxi re gamoto kolisa ton kainourgio io kai exasa ola mou ta arxeia., kai
ftou apo tin arxi :)

Filika
Antonis