[SOLVED] Re: Πιθανή GPL violation

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 12 18:26:38 EEST 2005

Giannis Papadopoulos wrote:
> Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
>
> Στο Πανεπιστήμιο μου έγινε κάποιο project για να αλλάξουν το firmware σε
>  μια συσκευή της Linksys.
>
> Χρησιμοποιήθηκε το OpenWRT http://openwrt.org/ το οποίο καλύπτεται από
> την GNU GPL και το olsrd http://www.olsr.org/ (μια υλοποίηση του
> αλγορίθμου OLSR) που καλύπτεται από BSD Licence.
>
> Λοιπόν, το project σχεδόν έχει τελειώσει και έχουν βγει 3 εκδόσεις του
> firmware σε binary-only μορφή - και μάλιστα, χωρίς να έχει πρόσβαση ούτε
> καν στο λογαριασμό root αυτός που θα το σηκώσει στην συσκευή του.

> [...]

Το θέμα διευθετήθηκε παιδιά - η συνάντηση επισπεύτηκε.
Θα δοθεί ο κώδικας και τρόπος compilation του ώστε να βγει το image.

Ευχαριστώ σε όλους!

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr