Πιθανή GPL violation

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 12 15:05:08 EEST 2005

DJ Art wrote:

> *ΠΟΥ* ακριβώς έχουν γίνει "release" αυτές οι 3 εκδόσεις ? Έχεις URL ?
> Έχουν βγεί για το κοινό (public) ή έχουν βγεί για πιο κλειστό group ?

Για πιο κλειστό group και τουλάχιστον ένας ζητάει το source code. Επίσης
έχει παρουσιαστεί σαν σύστημα σε αντίστοιχο συνέδριο.

> Επίσης, είσαι σίγουρος ότι κάνανε modify κάποιον GPL κώδικα (ή απλά
> customize  και προσθέσανε ένα δικό τους κομμάτι) ?

Ότι και να έκαναν, μπορούν απλά να μας δώσουν την σύνθεση χωρίς το
offending κομμάτι. Ας το κρατήσουν και binary-only εκείνο.

Το θέμα είναι ότι δεν δίνουν τίποτα.

> Sorry που κάνω το συνήγορο του διαβόλου, αλλά η GPL δεν σε υποχρεώνει
> πάντα να ανοίξεις τον κώδικά σου ....
>
> http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html
> Διάβασέ το πριν αλληλοκατηγορηθείτε :)

> Αυτό είναι παντελώς αδιάφορο με το license.

Ναι, ΟΚ, αλλά είναι λίγο περίεργο σαν πρακτική...

> Επίσης, υπάρχει ακόμα ένα θέμα με το να επικοινωνήσεις με το FSF: Αν το
> openwrt και το olsr *ΔΕΝ* έχουν δώσει το πλήρες copyright στο FSF ή στο
> public domain, τότε ακόμα και violation να υπάρχει, ο FSF δεν θα
> κουνήσει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι (όσον αφορά τους δικηγόρους του).
> (remember the mplayer case)
> http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#TOCAssignCopyright

Το γνωρίζω, δεν ξέρω αν το OpenWRT έχει δώσει το copyright στο FSF, αλλά
εφόσον είναι στην ουσία διανομή Linux, τότε δεν είναι copyrighted στο FSF;

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr