Πιθανή GPL violation

Dimitris Moraitis dim_m at users.sourceforge.net
Mon Sep 12 12:34:44 EEST 2005

> Τι θα κάνατε στη θέση μου;

Αυτό που κάνεις και εσύ. Ζήτα στήριξη από τον σύλλογο και παράλληλα
δημοσιοποίησε το όσο μπορείς. Συγκέντρωσε όλα τα στοιχεία μπορούν να
υποστηρίξουν αυτό που λες και δημοσιοποίησε τα, αναφέροντας και τις απειλές
περί συκοφαντικής δυσφήμισης. Στείλε την καταγγελία σου μαζί με τα στοιχεία
σε ΜΜΕ, ζήτα να την δημοσιεύσει το ellak.gr και δημοσίευσε τα μόνος σου στο
athens.indymedia.org

Αν ο σύλλογος βγάλει και δημοσιεύσει ένα κείμενο υποστήριξης τότε το
πιθανότερο είναι ότι θα κάνουν πίσω αφού θα δουν ότι μάλλον θα το χάσουν αν
το τραβήξουν μέχρι δικαστηρίου και παράλληλα θα διασυρθούν στα μάτια αρκετών
ανθρώπων.

Δεν είμαι δικηγόρος αλλά νομίζω πως αν τυχόν φτάσει σε ελληνικό δικαστήριο, θα
πρέπει να υπάρξει γενικευμένη υποστήριξη από την ελληνική κοινότητα του του
ΕΛ/ΛΑΚ γιατί ίσως να προκύψει δικαστικό προηγούμενο για την GPL.

Παράλληλα ενημέρωσε τυχόν συναδέλφους σου για τις ενέργειές σου και ζήτα τους
να σε στηρίξουν, είτε με το να το τρέξουν και αυτοί, είτε με το να
προσυπογράψουν όσα λες.

Τέλος, ενημέρωσε και τους developers των σχετικών projects. Και ένα mail να
στείλουν στο πανεπιστήμιο θα είναι κέρδος.

Τρέξ' το όσο μπορείς!