Πιθανή GPL violation

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 12 12:17:13 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Εγώ προσωπικά, θα ερχόμουν σε επαφή με την FSF.  Κατευθείαν... αν πας εσύ σε
> δικηγόρο και αρχίσεις να το ψάχνεις, το πιο πιθανό είναι να πάρεις το τρίτο το
> μακρύτερο και να ξοδέψεις κι ένα σκασμό λεφτά.  Αν όμως έρθει γράμμα από την
> FSF, αλλάζει πολύ το πράμα.

Η HELLUG έχει κάποιο νομικό τμήμα; Μπορώ να απευθυνθώ ή πρέπει να είμαι
οπωσδήποτε μέλος - αν ναι, γράφομαι τώρα κιόλας ;)

Το γράμμα για την FSF ετοιμάζεται αλλά ως συνήθως θα αργήσει να απαντηθεί.

Μόνος δεν μπορώ να το κυνηγήσω, δεν έχω ούτε γνώσεις ούτε τα αντίστοιχα
resources. Μόνον θέληση...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr