Πιθανή GPL violation

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Sep 12 11:53:44 EEST 2005

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Στο Πανεπιστήμιο μου έγινε κάποιο project για να αλλάξουν το firmware σε
  μια συσκευή της Linksys.

Χρησιμοποιήθηκε το OpenWRT http://openwrt.org/ το οποίο καλύπτεται από
την GNU GPL και το olsrd http://www.olsr.org/ (μια υλοποίηση του
αλγορίθμου OLSR) που καλύπτεται από BSD Licence.

Λοιπόν, το project σχεδόν έχει τελειώσει και έχουν βγει 3 εκδόσεις του
firmware σε binary-only μορφή - και μάλιστα, χωρίς να έχει πρόσβαση ούτε
καν στο λογαριασμό root αυτός που θα το σηκώσει στην συσκευή του.

Θεώρησα σωστό - και διαβάζοντας την GPL - ότι πρέπει να δοθεί και ο
πλήρης κώδικας του εγχειρήματος, εφόσον καλύπτεται από την GPL. Μάλιστα,
ήδη τον έχω ζητήσει 3 φορές. Και τις 3 φορές η απάντηση ήταν σχεδόν
ίδια: ότι ο κώδικας που έχουν γράψει αυτοί που συμμετείχαν στο project
είναι δικός τους και δεν καλύπτεται από την GPL, οπότε δεν τον δίνουν.

Αυτή τη στιγμή είμαι ένα σκαλί πριν κατηγορηθώ για συκοφαντική δυσφήμιση
  - ήδη έχει πέσει η πρώτη απειλή - και άλλα τέτοια φαιδρά και
πραγματικά θα ήθελα βοήθεια από το σύλλογο.

Τι θα κάνατε στη θέση μου;

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr