Hide IP apo IRC

fs admin at www0.org
Sun Sep 11 14:05:35 EEST 2005

On Wed, 31 Aug 2005 16:35:23 +0300, Karaoulis Marios wrote:

> Πώς μπορώ να κρύψω την IP μου στο IRC? Δεν έχω proxy server ώστε να τον
> χρησιμοποιήσω (ή τουλάχιστον αυτό νομίζω

Η εμφάνιση του ip/host είναι απλά μια απ' τις λειτουργίες του irc
server και όχι του "δικτύου", θα μπορούσε κάλλιστα κάποιο είδος ircd να
μην λέει για κανέναν χρήστη πιο είναι το ip/host. Μάλιστα το μεγαλύτερο σε
κόσμο irc δίκτυο - το game-άδικο quakenet - δίνει σε όλους τους χρήστες
την δυνατότητα να κρύψουν το ip/host με απλά ένα /msg σε κάποιο service
που έχουν εκεί. Σε όσα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα συνήθως δίνεται μόνο
σε όσους έχουν πρόσβαση στο config του server.

Το θέμα μπορεί να μπει άνετα στα πλαίσια της [αμπελο]φιλοσοφίας διότι από
τη μία, προστασία είναι να ξέρεις ποιος είναι ποιος, προστασία όμως είναι
και να μην έχει πρόσβαση κανένας σε κανέναν.

Γενικά πιστεύω αν υπάρχει σοβαρότητα έστω και στοιχειώδης μεταξύ των
χρηστών όλα αυτά είναι κουραφέξαλα, αν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα μόνο
τότε χρειάζεσαι τέτοιες λειτουργίες ή για να βάζουν αστεία hosts οι
χρήστες.

Αν έχεις σοβαρό πρόβλημα χωρίς να το προκάλεσες από άτομα που
χρησιμοποιούν το ip σου θα πρότεινα να ζητήσεις την λειτουργία απόκρυψης
του ip από admin του δικτύου ή αν δε βλέπεις να βοηθάει κανένας άλλαξε
δίκτυο ή αν μιλάς μόνο με προσωπικούς φίλους μπορείς απλά να τρέξεις
ircd όταν το χρειάζεσαι, κτλ. κτλ..