HTPC + linux

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Sep 4 15:55:07 EEST 2005

Στις Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2005 1:42 μμ, ο/η Giannis Papadopoulos έγραψε:
> Είμαι στην διαδικασία να κάνω HTPC και φυσικά να βάλω linux (το Windows
> Media Center είναι λίγο μπλιαχ και δεν έχει natively mame front-end).
>
> Σκεφτόμουν να βάλω ubuntu/debian και mythTv αλλά βέβαια μετά βρήκα και
> το Knoppmyth http://www.mysettopbox.tv/knoppmyth.html
>
> Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι άλλο;

Δοκίμασα και το mythtv και μου φαίνεται μπερδεμένο.
Χρησιμοποιώ το freevo, για καλύτερα. Όμως, το freevo που έρχεται με το
Mandrake, έχει κάποια default λάθη που πρέπει να διορθώσει κανείς για να το
κάνει να 'τρέχει' στρωτά. Μόλις τώρα τελείωσα κάποιες δοκιμές με αυτό και
(βλ. προγούμενο μαίλ μου) χρειαζόμαστε κάποια υπηρεσία που θα δίνει
προγράμματα τηλεόρασης (και το mythtv και το freevo τα ζητούν).