Prolabenete den prolabenete

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Fri Sep 2 00:47:38 EEST 2005

Christos Nouskas wrote:

> Την προτιμώ επειδή είναι _ταχύτατη_ και απολύτως παραμετροποιήσιμη. Επιτέλους, πότε θα έχω tabs-at-bottom και sessions στον Firefox;

Μπορείς να βάλεις το SessionSaver για το δεύτερο και (I think!) το
TabBrowser Prereferences για το 2ο.

ΟΚ, ο Opera είναι ταχύτατος (αν και ο konqueror μου φαίνεται ακόμα
ταχύτερος και) αλλά όχι και πιο παραμετροποιήσιμος: με αρκετά πάνω από
500 extensions [*] ο FF είναι πραγματικός "ελβετικός σουγιάς". Μόνο
extension για να ψήνει καφέ δεν έχει ;-)

G.

--
[*] Τα οποία σου σπάνε τα νεύρα όποτε είναι να κάνεις upgrade, αλλά αυτό
είναι ένα εντελώς άλλο (off topic) rant.