mutt config problem SOLVED

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Thu Sep 1 16:32:01 EEST 2005

On Wed, Aug 31, 2005 at 06:15:22PM +0300, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * Neon Absentius [2005-08-31 12:52]:
>
> Αυτό είναι φυσιολογικό γιατί το file_charset υπάρχει μόνο στο mutt-ng,
> όχι στον απλό mutt...

ΟΚ! αυτό το εξηγεί κάποια πράγματα.

> Μια ιδέα είναι να αναβαθμίσεις το mutt στην έκδοση 1.5.10 (ή να βάλεις
> mutt-ng). Μπορεί να είναι κάποιο bug της έκδοσης που χρησιμοποιείς που
> να έχει διορθωθεί.

Αυτός εδώ είναι ένας απλός "shell account", δεν μπορώ να αναβαθμίσω
τα προγράμματα μόνος μου.  Μπορώ να χτίσω και να εγκαταστήσω κάποιο
πρόγραμα τοπικά, στο home μου αλλά αυτό θα μειώσει το disk quota.

> Για να μπορείς να βλέπεις σωστά ελληνικά μηνύματα που λένε
> charset=iso-8859-1 ενώ είναι στην πραγματικότητα -7, μπορείς να
> χρησιμοποιήσεις την εντολή "charset-hook iso-8859-1 iso-8859-7" - αυτό
> κάνει το mutt να θεωρεί το iso-8859-1 alias του iso-8859-7.

Αυτό ήταν! Τώρα πλέον όλα καλά.

Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα του τι γίνεται όταν μου στέλνουν κάτι που
είναι *πράγματι* σε iso-8859-1 αλλά αυτό είναι αφενός σπανιότερο και
αφετέρου τα μηνύματα δεν θα είναι τελείως ακαταλαβίστικα, το πολύ
πολύ να έχουν κανα  «Vous κtes» ή κάτι παρόμοιο που θα είναι εύκολο να
το καταλάβω από τα συμφραζόμενα.

Αν και ακόμα δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς παίζει με το send_charset
κτλπ εφόσον έχω ένα configuration που κάνει (σχεδόν) ότι θέλω λέω
να δηλώσω το πρόβλημα (προσωρινά τουλάχιστον) λυμένο.

Ευχαριστώ πολύ.

--
Most precious among the relics remaining of Peter's skeleton in the
Vatican are 29 fragments of one of his skulls. (St. Peter's other