Pio file system gia taxytita

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Sun Oct 30 02:42:33 EEST 2005

On Sun, 30 Oct 2005, Spiros Bolis wrote:

> theleis na ftia3eis rootkit?
>
> ;-)

Oxi, thelw apla na apofugw tis dysarestes synepeies tou na svineis arxeia
metamesonyktiws :-p.

Oson afora to security, nomizw oti prepei kapoios na vasanistei para poly
mexri ta file attributes na apokthsoun nohma ws security feature. Tha
prepei prwta na fitaksei enan monolithiko kernel (an o attacker mporei na
fortwsei modules tote kanena kernel-based metro prostasias den exei
nohma), na kopsei me kapoio security model th dynatothta apo olous tous
xrhstes na exoun prosvash sth mnhmh tou systhmatos (yeap, auto shmainei no
3D accel. sta X) kai na allazoun ta file attributes kai ena swro alla
pragmata pou den gnwrizw giati den exw asxolhthei me to thema. Kai kati
mou leei pws meta apo ola auta to systhma tha einai usable mono ws network
server, opote gia thn wra lew "oxi euxaristw"...