Pio file system gia taxytita

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Sat Oct 29 18:19:44 EEST 2005

Καλησπέρα,

Όλοι σας αναφέρεστε στην ταχύτητα του raiserfs χωρίς να αναφέρετε αν είναι πιο σταθερό
και αξιόπιστο απο τα άλλα.

Έχω χρόνια να βάλω raiserfs και θυμάμαι πως παλιά το raisefs δεν ήταν ότι πιο αξιόπιστο.

Έχει αλλάξει κάτι σε αυτο το τομέα?

Προσωπικά σκεφτόμουν να βάλω πάλι raiserfs μόνο στον home dir μου για να επιταχύνω λίγο
το MUA( sylpheed ) που έχει το κάθε mail σε δικό του αρχείο και το κάθε αρχείο δεν είναι πανω απο 25kbytes. To raiserfs είναι, αν δεν κάνω λάθος, για χρήση σε fs με πολλά μικρά αρχεία.

Παύλος