5.1 surround...

DJ Art djart at hellug.gr
Tue Oct 25 15:26:08 EEST 2005

On Tuesday 25 October 2005 14:59, silent wrote:

Για 5.1 ήχο να βάλεις το xine. Για το xine συγκεκριμένα, στις ρυθμίσεις
του, στο tab gui να βάλεις στο Configuration experience level το
"Master of the known universe", ώστε να σου δείξει όλα τα config
options.

Μετά θα πάς στο tab audio και στο speaker arrangement, βάλε τον αριθμό
ηχείων που πρέπει.

Για τους υπόλοιπους players, θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι υποστηρίζουν
alsa και ότι περνάνε στην alsa τις σωστές ρυθμίσεις (αμφιβάλλω πως θα
το καταφέρεις αυτό, anyway, ο mplayer έχει σχετικό option αλλά δεν το
θυμάμαι να έχει δουλέψει ποτέ).

> alla otan paizei mia tainia

Αν η ταινία δεν είναι με πολυκαναλικό ήχο, τότε δεν θα πρέπει έτσι κι
αλλιώς να παίξει από όλα τα ηχεία. Δές και στο mp3 παρακάτω.

> i ena .mp3 pairnw

Το ίδιο ισχύει και με το mp3 (εκτός αν έχεις πολυκαναλικά mp3). Αν δεν
έχουν παραπάνω από 2 κανάλια, είναι λογικό να μην παίζουν τίποτα.

ΟΜΩΣ!

Αυτό που συνήθως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι "mirroring" των
2 μπροστινών στα 2 πίσω. Για να το κάνεις αυτό, άνοιξε το alsamixer και
βρες το slider "Wave surround" και ανέβασέ το.

(δεν μπορείτε να φανταστείτε ΠΟΣΟΙ διαολεμένοι μήνες πέρασαν και ΠΟΣΑ
νεύρα είχαν σπάσει μέχρι να ανακαλύψω αυτό το πράγμα κάπου θαμμένο στο
Wiki της ALSA)

> to mono prob pou antimetwpizw einai auto, ki an den
> to lisw mallon 8a agorasw kapoia alli karta ixou.

Πολύ θα ήθελα να ξέρω ποιά άλλη κάρτα ήχου υποστηρίζεται τόσο καλά από
την ALSA όσο η SBLive, γιατί τυχαίνει να έχω ακριβώς την ίδια κάρτα εδώ
και χρόνια και λέω να μην κάνω το λάθος να αγοράσω άλλην γιατί
αμφιβάλλω πάρα πολύ πως δεν θα μου σπάει τα νεύρα η ALSA και οι
ημιτελείς drivers της.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?