Problima me ALT-related hotkeys

muadib at in.gr muadib at in.gr
Fri Oct 21 00:30:58 EEST 2005

Kalispera,

   Exw problima sto na allaxw se Elliniko keyboard me to ALT+SHIFT. Xrhsimopoiw Fluxbox me Xfree86 4.3 se Debian testing/unstable. Ap'oti fainetai, sto systhma mou kanena ALT hotkey den doulevei, px. den allazoun ta Workspaces me Alt+F1, h den allazoun ta windows me ALT+TAB.
To XFConfig-4 exei ws exhs:

Section "InputDevice"

    Identifier	"Keyboard1"
    Driver	"keyboard"
    Option  "CoreKeyboard"
    Option "XkbRules"	"xfree86"
    Option "XkbModel"	"pc104"
    Option "XkbLayout"  "us,el"
    Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"

  EndSection

Kai to Xfree86.0.log anaferei:

   (II) Keyboard "Keyboard1" handled by legacy driver
   (II) XINPUT: Adding extended input device "Mouse1" (type: MOUSE)
   Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap
   (II) Server_Terminate keybinding not found

Na pw epipleon oti exw ellinika fonts, to locale ISO-8859-7 kai mporw na dw ellinikes Istoselides kai na treksw programmata se el_GR, omws dystyxvs den borw na grapsw ellinika.

Eyxaristw ek twn proterwn gia th boh8eia,
KK