[SOLVED] Re: Κακή απεικόνιση γραμματοσειρας

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Fri Oct 21 00:08:37 EEST 2005

Kαλησπέρα,
Τελικά το έλυσα το πρόβλημα.

Επείδη ότι αλλάγες έκανα σε system files(dpkg-reconfigure fontconfig)
δεν είχαν αποτέλεσμα άργισα να υποπτέυομαι ότι οι προσωπικές ρυθμίσεις
μου μπορεί να δημιουργούν το πρόβλημα.

Έτσι έκανα ενα χρήστη και έκανα login.
Άνοιξα ότι προγράμματα που ανοιγώ με τον κύριο μου χρήστη και υπήρχε
μεγάλη διαφορά. Βασικά τα έβλεπα όπως τα βλέπω και στο φορητό.
Αύτο επιβεβαίωσε τη υποψία μου.

Έτσι μετονόμασα κάποια αρχεία μου νομίζα ότι είχαν να κάνουν με το
πρόβλημα

mv .fonts.conf _.fonts.conf
mv .gtkrc-2.0 _.gtkrc-2.0
mv .Xresources _.Xresources
mv .menu/ _.menu
mv .fonts _.fonts
mv .fonts.cache-1 _.fonts.cache-1
mv .fonts.conf _.fonts.conf

Έκανα logout-login και είχα τα fonts όπως και ο νέος χρήστης :)
Μέτα άρχισα να τα μεταφέρω στην αρχική τους ονομασία ένα προς ώστε να
βρώ πιο δημιουργεί το πρόβλημα

και τελικά ήταν το fonts.conf.
Επίσης στον wmaker πρέπει η επιλογή "Smoots font edges" να είναι
ενεργοποιημένη.

Αύτα.
Παύλος