Ενημέρωση μεταφράσεων του KDE

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Oct 20 21:14:24 EEST 2005

Καλησπέρα σε όλους

Μόλις ανανεώθηκε το αρχείο μεταφράσεων του KDE.
Το αρχείο περιέχει πολλές βελτιώσεις σε σχέση με το επίσημο του KDE 3.4.3,
καθώς το ποσοστό μεταφρασμένων μηνυμάτων είναι πλέον πάνω από 78% (για τα
τυπικά πακέτα).
Μπορείτε να το πάρετε από εδώ:
ftp://i18n.kde.org/teams/el/stable-kde-l10n-el.tar.bz2

Και για όποιον έχει εγκατεστημένη κάποια δοκιμαστική έκδοση του KDE 3.5,
υπάρχει το αρχείο του υπό ανάπτυξη κλάδου του KDE.
Μπορείτε να το πάρετε από εδώ:
ftp://i18n.kde.org/teams/el/trunk-kde-l10n-el.tar.bz2

--
Φιλικά
Σπύρος