Κακή απεικόνιση γραμματοσειρας

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Thu Oct 20 09:40:53 EEST 2005

Pavlos Parissis wrote:

> Σώστα, με την βοήθεια ένος φίλου (το users.hol.gr δεν δούλευε, οι
> εντολές get,put,ls δεν τερμάτιζαν ποτε) κατάφερα να αναβέσω τα
> παρακάτω
>
> www.enlogic.gr/other/firefox.jpg
> www.enlogic.gr/other/mail.jpg
>
> Δείτε το GR  και το Net και ίσως καταλάβετε τι εννοώ.

Για όλους: Η επιλογή της μορφής jpg είναι μάλλον ατυχής διότι είναι αρκετά
lossy (ανάλογα με το βαθμό ποιότητας που έχει επιλεγεί). Για screenshots να
προτιμάτε τη μορφή PNG που είναι lossless (ειδικά σε 1:1 στα pixel) και
αρκετές φορές (πάντα για screenshots) βγάζει και μικρότερα αρχεία.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS