Sorry se oloys + problima Firefox

DJ Art djart at hellug.gr
Wed Oct 19 11:06:06 EEST 2005

On Wednesday 19 October 2005 09:57, Christos Ricudis wrote:

> Egw pali briskw to / eksairetika enoxlhtiko :

> "Mpa, prepei na to bgalw mallon apo to 'find mode'. Patas enter, /
> kai enter. @@. Escape, / kai enter isws? Pali @@. Kapou ekei
> emfanizetai ena mpalonaki panw apo to kefali sou. "O MOZILLA DEN
> EINAI VI". Tote giati ton ekanan na moiazei? Spazesai kai psaxneis na
> breis POY einai to "find again". Kapou yphrxe. A. nato. Ctrl+g.

Εγώ βρίσκω το typeahead εξαιρετικά χρήσιμο, αλλά δεν το χρησιμοποιώ με
το /, έχω βάλει το option "Begin finding when you begin typing", είναι
στα Preferences -> Advanced -> Accessibility.

Οπότε, εφόσον το εσωτερικό focus του firefox είναι στη σελίδα (και όχι
π.χ. σε κάποια φόρμα), με το που ξεκινάω να πληκτρολογώ κάτι, αυτό
κάνει αναζήτηση.

Στο αμέσως επόμενο κλίκ του mouse είτε σε link, είτε χύμα κάπου στη
σελίδα, το παραθυράκι find στο κάτω μέρος θα εξαφανιστεί από μόνο του
(και αν θέλω να το εξαφανίσω με keyboard, πιάνει το Escape).

Επίσης, δεν θυμάμαι αν και που είναι documented, για Find Next/Find
Previous χρησιμοποιώ το F3 / Shift + F3.

Πάντως γενικώς ο Mozilla έχει ένα κάρο features που πρέπει να είσαι λίγο
μάντης για να πέσεις πάνω τους ή να έχεις όρεξη να σκαλίζεις τους
τόνους documentation που υπάρχουν. Τελικά τα όσα features έχω
ανακαλύψει είναι από σκόρπια άρθρα/reviews/συμβουλές βρίσκω κατά
καιρούς σε παρακείμενα sites (slashdot, linuxjournal κλπ κλπ ...) ή από
το Changelog.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?