Εγγραφή μεγάλων αρχείων σε DVD

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Tue Oct 18 11:33:26 EEST 2005

Καλημέρα,

Έχει κανείς εμπειρία με εγγραφή μεγάλων αρχείων (π.χ. 3GB) σε DVD ;
Συγκεκριμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι το σύστημα αρχείων που θα πρέπει
να χρησιμοποιήσω. Σε Windows 1-2 CD-R προγράμματα που δοκίμασα λένε ότι
δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το ISO-9660 για τόσο μεγάλα αρχεία και
προτείνουν UDF. Αλλά στo Unix (ή έστω στο OSS κομμάτι του - δεν
ξέρω τι γίνεται στο Solaris και στα άλλα εμπορικά OS) φαίνεται ότι τα
σχετικά με UDF utilities (udftools) έχουν σταματήσει σε κάποια pre-release
(1.0.0b3) και έχω δει κάποια reports που τα χαρακτηρίζουν αναξιόπιστα.
Έχει κανείς κάποια εμπειρία με το ζήτημα ;

Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να υπάρχει συμβατότητα με άλλα λειτουργικά, οπότε
προφανώς δεν μπορώ να βάλω τα αρχεία μου σε ένα Ext2 image. Κάθε πρόταση
είναι καλοδεχούμενη...

Φιλικά,

Θεόδωρος