Κακή απεικόνιση γραμματοσειρας

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Mon Oct 17 23:25:58 EEST 2005

Καλησπέρα,

On Mon, 17 Oct 2005 22:39:54 +0300
Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:

> Μήπως είναι κάποιο πρόβλημα / bug στις εκδόσεις των βιβλιοθηκών
> freetype/fontconfig/κλπ; Ή είναι πρόβλημα της οθόνης; Αν πάρεις κάποιο
> screenshot και το μεγεθύνεις, αυτές οι ατέλειες φαίνονται;

Ναι, φαίνονται. Αλλά τι μας λεει αυτό?

Ακολούθησα την συμβουλή ενός φίλου και ξεκίνησα knoppix 3.8 και στο KDE
οι προηπελεγμένες γραμματοσειρές φαίνονται να έχουν αυτό το πρόβλημα.

Έχω διαπιστώσει πώς όσο μεγαλώνω το μέγεθος των γραμματοσειρών τότε το πρόβλημα
μεγαλώνει.
Έκανα μια δοκιμή, είχα
cat .gtkrc-2.0
gtk-font-name="Fixed 8"

και ξεκίνησα τον firefox και τα μενού δεν είχαν αυτό το πρόβλημα

όταν έβαλα
gtk-font-name="Fixed 9"

ξανά ξεκίνησα τον firefox και τα μενού είχαν αυτό το πρόβλημα.

Έχω τις ίδιες ρυθμίσεις σε ένα λάπτοπ και δεν έχω αυτό το πρόβλημα!
Ελπίζω να μην είναι πρόβλημα οθόνης, αλλά αν είναι πως το αποδεικνύω?

Παύλος