help me serius problems

Effie Mouzeli manji at physics.upatras.gr
Mon Oct 17 18:33:12 EEST 2005

   Pantws ean theleis na to psakseis prin to kaneis format,
kalo einai na to bgaleis apo to diktuo, gia eunohtous logous
(ean den einai essential na einai sunexeia online
to mhxanhma) kai na arxiseis na psaxneis oti logs exeis,
prosektika.

   Ean to theleis PARA POLU, I mean BADLY, mporeis na arxiseis
na koitas ta programata pou einai gia na kaneis retrive
xamena data (mou diafeugei auth thn stigmh pws legontai)
ef'oswn paizei polu na exoun sbhsei logs kathws
kai ta tools pou mporei na xrhsimopoihsan topika. Ean
to kaneis kai auto, mporei meta na apokthseis kai
taseis na mastigwnesai, na xarakwnesai kai ola ta sxetika.
Parolla auta, einai eksairetika endiaferon na to psakseis
kai etsi. (prosexe mono mhn vreis akoma pio xamena data
pou nomizes oti eixan xathei mia gia panta :p)

-effie