Δημιουργία partition

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Sun Oct 16 15:49:49 EEST 2005

On Sun, 16 Oct 2005, Pavlos Parissis wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Σήμερα χρειάστηκε να κάνω 2 partitions σε 2 scsi δίσκους και για να δω
> τα devices στο /dev χρειάστηκε να κάνω επανακκίνηση, είναι λογικό? Το
> cfdisk και το fdisk δημιούργησαν και να εμφάνησαν χωρίς πρόβλημα τα
> νεα partitions. Το μόνο μήνυμα που πείρα ήταν απο το fdisk
>
> WARNING: Re-reading the partition table failed with error 16: Device or
> resource busy. The kernel still uses the old table.
> The new table will be used at the next reboot.
> Syncing disks.

Otan xrhsimopoieis hdh kapoia katatmhsh tou diskou, einai logiko
na mh sou epitrepei o kernel na alla3eis thn in-memory copy tou partition
table. H erwthsh ginetai loipon: "eixes mounted kapoio filesystem toy
diskou pou phges na peira3eis?".

Sta programmata tou util-linux yparxei pleon h filosofia "if you
really want to, you can shoot yourself on the foot". Auto shmainei oti
an esy eisai 100% sigouros oti to neo partition table de 8a peira3ei th
geometria twn yparxontwn (mounted) partitions, tote mporeis na
pros8eseis/afaireseis/alla3eis to partition table pou gnwrizei o purhnas
ana pasa stigmh xwris reboot. Ayto ginetai me ta userspace tools: partx,
delpart, addpart. Omws koita3e to sxetiko bug-report apo to debian:

dimitris