usb disk ________________

Nicholas K. Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Sat Oct 15 14:44:44 EEST 2005

axel maroudas wrote:
> Καλησπέρα. Sorry που άργησα να απαβντήσω αλλά έχω πήξει με τη δουλειά.
> Anyway, όντως έχεις δίκιο. Πρίν ξεκινήσω το fsck  το κάνω mount:
> $mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/usbdisk/
> Πώς αλλιώς θα αποκτήσω access στο ζιπάκι?

Έχεις μπερδευτεί λίγο. Όταν κάνεις mount δεν αποκτάς πρόσβαση στη
συσκευή, αλλά μπορείς να διαχειριστείς το filesystem μέσα από το
λειτουργικό σου. Η συσκευή (/dev/sda1 στην περίπτωσή σου), είναι πάντα
εκεί, την έχει δημιουργήσει ο kernel μόλις έβαλες το ζιπάκι σε μια θύρα USB.

Για να μπορέσει το fsck να διορθώσει (και όχι απλώς να διαγνώσει)
προβλήματα, πρέπει να μην είναι mounted η κατάτμηση. Άρα, με το που
βάλεις το ζιπάκι πάνω στον υπολογιστή, χωρίς να κάνεις mount, κάνε ένα
fsck /dev/sda1 και πες μας τι έγινε.

> Please advise τι να κάνω για να ξεφορτοθώ αυτό το folder και να έχω πάλι
> το ζιπάκι μου!
>
> Ευχαριστώ πολύ
> axelmangr
>
> O/H Giorgos Keramidas έγραψε: