RAID controller προτάσεις;

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Oct 13 14:41:57 EEST 2005

Stelios wrote:
> Ευχαριστώ για την πρόταση Χρήστο,
>
> Την HighPoint RocketRAID 1810A την βρήκα με 200€ και μάλλον αυτή θα πάρω μιας και τα χαρακτηρηστικά της είναι μια χαρά.
>
> Μια ακόμη ερώτηση καλού κακού... κατέβασα τον driver για RedHat ES και έριξα μια ματιά στο installation. Αυτό που θα ήθελα να σε ρωτήσω αν τοιχόν έχεις κάνει είναι install του RedHat ES driver σε CentOS που πάνω κάτω είναι το ίδιο. Λογικά μια χαρά θα παίξει απλά για κάθε ενδεχόμενο :)
>
> Επίσης σε rebuild έχεις δει κανένα πρόβλημα;
>
> Ευχαριστώ

Έχω δοκιμάσει πετυχημένα τους raid controller της Intel
τον SRCS14 και SRCS16L.

Λειτουργούν και οι δύο περίφημα τουλαχιστον σε Redhat ES. Λογικά δεν θα
υπάρξει πρόβλημα όμως γιατί υπάρχει υποστήριξη στον πυρήνα (και στον 2.4
  και στον 2.6). Χρησιμοποιούν διαφορετικό module ο καθένας.
Πάντως και η λύση της 3ware είναι πάρα πολύ καλή (από ότι έχω ακούσει
τουλάχιστον). Ειδικά η 3ware υποστηρίζεται στο Linux από πολυ παλιά.

Φιλικά
Γιάννης