Fedora CDs (και μερικά σχόλια για το Fedora...)

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Oct 13 14:37:38 EEST 2005

Giannis Beredimas wrote:

> Εχμ ... ναι; Υπάρχει λογισμικό χωρίς bugs; :-P

Να μην λειτουργεί το τάδε πακέτο το καταλαβαίνω
Ναι αλλά να μην λειτουργεί σωστά ο πυρήνας ?????!!!
δηλαδή η ίδια η διανομή ?
Τότε γιατί την δίνουνε την ρημάδα ?

> http://www.mjmwired.net/resources/mjm-kernel-fc4.html

Το άρθρο τα λέει πολυ όμορφα και πράγματι έκανα compile.
Δοκίμασα να bootάρω αλλά δεν bootαρα ποτέ.

  Σχόλιο δικό μου: Δεν θα πλήρωνα ούτε euro για το fedora και αν

Δικιά μου εκτίμηση είναι :-)

-