Fedora CDs (και μερικά σχόλια για το Fedora...)

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Oct 13 14:11:55 EEST 2005

Μια που το έφερε η κουβέντα για το Fedora.

Δοκίμασα πρόσφατα και εγκατέστησα το FC4 σε ένα Pentium 4.
Και ενώ εγκαταστάθηκε μια χαρά και είπα: "Επιτέλους να που φτιάξανε κάτι
  και δουλεύει σωστά .. " δυστυχώς  μετάνοιωσα.
Το μηχάνημα ανά τακτά διαστήματα και χωρίς να συνέβαινε κάτι
συγκεκριμενο έτρωγε κολλήματα (πάγωμα κ.λπ.) και τελικά μια φορά είδα 2
- 3 φορές ένα ωραίο kernel - panic.
Το μήνυμα το έψαξα στο google. Ευτυχώς το είχαν και άλλοι το ίδιο
πρόβλημα και η λύση ήταν ότι ο πυρήνας που διανέμεται με το Fedora ήταν
με bugs (!!). Τον αναβάθμισα (από το πακέτα του fedora) και λειτουργεί
από τότε μια χαρά.
Φυσικά δεν μπόρεσα να βάλω πυρήνα δικό μου (γιατί η init δεν μπορουσε να
βρει κονσόλα κ.λπ.). BTW και αυτό ήταν γωνστό bug του fedora  από ότι
λένε τα newsgroups (!!).

Σχόλιο δικό μου: Δεν θα πλήρωνα ούτε euro για το fedora και αν
συνεχιστεί αυτή η χάλια κατάσταση με τις διανομές σε μερικά χρόνια το
Linux θα έχει αλλάξει ριζικά.

Γιάννης