linux.e-m.gr

Polychronis Ypodimatopoulos pol at entelia.gr
Thu Oct 13 13:56:23 EEST 2005

Tis teleutaies 48 ores exo dexthei pano apo 50 spam email pou prospathoun na
apoktisoun prosbasi se windows mixanimata me ton pio ilithio tropo pou exo
dei pote.
To gegonos oti to pattern metaksu ton email auton einai pano-kato to idio, mou
kinise tin periergia na do apo pou pragmatika proerxontai auta ta email kai
paratirisa oti OLA erxontai apo tin IP 195.66.122.146 (linux.e-m.gr).
Sti sunexeia ena nmap edeikse oti o en logo upologistis einai einai ena
panemorfo ksefrago ampeli pou se prokalei na to kataktiseis.
Exei lavei kaneis allos spam apo auti ti dieuthinsi.
Ena endeiktiko spam grafei:

(Prosekste me poso καλαίσθητο tropo topothetei to onoma tou ekastote domain
stratigika mesa sto email gia na dimiourgisei tin entuposi oti ontos erxetai
mesa apo to domain auto. Mexri kai oti perase apo antivirus test grafei!!!)

====================
Dear user james,

You have successfully updated the password of your Entelia account.

If you did not authorize this change or if you need assistance with your
account, please contact Entelia customer service at: administrator at entelia.gr

Thank you for using Entelia!
The Entelia Support Team

+++ Entelia Antivirus - www.entelia.gr
--

Polychronis Ypodimatopoulos
ENTELIA Informatics		Tel/Fax: +30 2106391009
15343 Ag. Paraskevi		pol at entelia.gr
Athens, Greece			http://www.entelia.gr

Today's email no: 9
Number 79 since Wed Oct  5 01:35:59 EEST 2005