Fedora CDs

Palatinus elfiness at yahoo.com
Wed Oct 12 23:48:55 EEST 2005

> Η γλώσσα μας έχει μια πανέμορφη λέξη για να
> περιγράψει ένα "ελεύθερο"
> λειτουργικό, που δεν έχει καμία σχέση με το
> "τσάμπα".

Απλα να πω οτι εσεις, και οχι εγω, θεσατε το θεμα του
'ελευθερου' και οτι και καλα μπερδεψα το free. Δεν
ανεφερα πουθενα το θεμα του 'ελευθερου' γιατι εχει
τοση σχεση με την παρουσα συζητηση οση και με τη
συζητηση περι compile του kernel.

Το αν ξερω τη φιλοσοφια του GNU και αν χανω το
'ελευθερο' η οχι, ειναι εντελως αλλο θεμα και
αναφερθηκε μονο και μονο λογω της αγγλικης λεξης free

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr