emacs & ελληνικό λεξικό

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Tue Oct 11 19:11:22 EEST 2005

On Tue, Oct 11, 2005 at 06:22:44PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Δοκιμάστε, αντί να κάνετε semi-random αλλαγές σε ELISP κώδικα να
> ρωτήσετε κάποιον που α) ξέρει όντως το συγκεκριμένο κομμάτι, και
> β) ήδη χρησιμοποιεί το aspell ως backend spell checker του Emacs.

Που τις είδες τις random αλλαγές;  Οι αλλαγές είναι πολύ
συγκεκριμένες και ξέρω ακριβώς τι κάνουν.  Ο κώδικας που έδωσα στην
αρχή δουλεύει για μένα στο Debian.  Χρησιμοποιώ τον κώδικα που του
έδωσα στο .emacs μου για κάνα χρόνο τώρα και δουλεύει μια χαρά.
Eγώ χρησιμοποιώ το aspell σαν spellchecker στον Emacs και δουλεύει
μια χαρά ή τουλάχιστον εξίσου καλά όσο δουλεύει το aspell στην
command line.

Πριν κάμποσο καιρό είχα πρόβλημα με το aspell μου και την είχα ψάξει
την ιστορία.  Το συγκεκριμένο κομμάτι το έγραψα μετά που ρώτησα στο
gnu.emacs.help  και μετά που διάβασα τα σχετικά documentation.

Το σχετικό θρεντ στο gnu.emacs.help είναι εδώ

http://lists.gnu.org/archive/html/help-gnu-emacs/2004-12/msg00582.html
http://lists.gnu.org/archive/html/help-gnu-emacs/2005-01/msg00000.html
http://lists.gnu.org/archive/html/help-gnu-emacs/2005-01/msg00033.html

Για κάποιο λόγο στο αρχείο του group η συζήτηση είναι τελείως
σκορπισμένη.

Προτού τον συμβουλέψω να πάει στο gnu.emacs.help λοιπόν ήθελα να
βεβαιωθώ ότι το πρόβλημά του δεν λύνεται με την ίδια λύση που
λύθηκε το δικό μου.  Αν κάτι έχει ήδη συζητηθεί σε μια λίστα καλό
είναι να δοκιμαστούν εκείνες οι λύσεις προτού κάνεις καινούριο πόστ
με το ίδιο θέμα.

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.