LaTeX + pdf με enabled τα comments...

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Oct 11 02:37:10 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

> Το encoding πρότεινα να αλλάξεις, όχι να βάλεις MikTeX!!!!  Μα
> κανείς πια δεν διαβάζει τα μηνύματα πριν απαντήσει σ' αυτήν την
> λίστα;

Έχει πρόβλημα το latex μου με το τελικό 'ς' σε ISO-8859-7 όταν
ακολουθείται από ',",- κλπ (λύνεται με \mbox{} και άλλα τέτοια, αλλά
είναι μάπα μετά). Σε unicode δουλεύει μια χαρά..

Εν πάση περιπτώση, δεν είπα ότι είπες να πάω σε miktex. Είπα απλώς ότι
δεν έχω/θέλω miktex και θέλω να παίζω σε unicode. Δεν το είπα σωστά
μάλλον...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr