LaTeX + pdf με enabled τα comments...

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Tue Oct 11 00:57:58 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

> Εγώ γι αστείο το είπα αλλά αν πράγματι υπάρχει αυτή η δυνατότητα
> πόσο δύσκολο είναι να μετατρέψεις το unicode σε iso-8859-7 ή όποιο
> encoding χρησιμοποιεί το MikTeX?

Γιατί δεν έχω miktex και ούτε θέλω να αποκτήσω.. Ίδρωσα να βρω τα πάντα
σε linux και να κάνω όπως πριν την δουλειά μου και τώρα πάλι πίσω;

ΥΓ μου φαίνεται τελικά ότι μάλλον το pdftex δεν υποστηρίζει
commenting-enabled pdf...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr